Страници

вторник, 9 април 2013 г.

Друга епоха / Another Age

 Нов понеделник - ново предизвикателство в Card Mania Challenges ;)
 
Следващите две седмици ще ви предизвикваме с новата ни тема - "Punches and/or Diecuts" или очакваме от вас да ни радвате с картички или  други  хартиени проекти, в които да използвате пънчови и/ или шаблони за рязане. Ще очакваме с нетърпение вашите красоти :)
Наши спонсори в това начинание са  Kenny K, които ще подарят на победителя 3 дигитални печата по избор, от  виртуалния им магазин. 
          



Нашият редовен спонсор магазин Hobbisimo , ще дадат на една  късметлийка вайчер на стойност 25лв.




За моята картичка избрах един много нетипичен за мен печат Paige Parasol, но това си беше любов от пръв поглед :) Страшно ми допадна  тази дама с детайлността си и цялостната  си  визия - и самата идея, че ще мога да се потопя в една друга епоха...

 Гледайки тази и последната си картичка установих, че в момента съм в една странна червено кафява гама, въпреки това май ми допада.
И не знам дали да се хваля или да се оплача, но  вече съм тотален фен и то "умопомрачен" на paper piecing-а. Равносметката, от което е 14 броя парченца, изрязани, оцветени и сглобени - тази мада беше обличана и обгрижвана от моите ножици и маркери цели 2-3 часа ...и това ако не е мания...

И тъй като и тази картича е напълно в духа на предизвикателството на Кали, то тя  също отива  при нея :)

Картичкофурии # 162 - Картичка Core'dinations
CMC #127 - Spring Flowers 
PWC - Anything Goes 
Cards und More #79 - Add Some Metal 
Deep Ocean Challenge - Flowers & Fantasy 

Успешна и усмихнати седмица от мен !:)



8 коментара:

  1. Много красива картичка,няма нещо ,което да не ми харесва!Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрсана е! Много ми харесазатъмняването,което си напрсвила зад мадамата. Колкото до 14 парченца - открих ги - моите бяха с едно повече в гънките на полата, а колко са мънички само!
    Благодаря ти още веднъж за страхотното участие в моето предизвикателство!
    Прегръдки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  3. Разкош! И гамата, и техниката, и прецизността - всичко е възхитително съчетано!

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестна. Разкошни, пламтящи червени акценти, невероятно усещане за миналото време. Браво,Мила.
    :)ххх

    ОтговорИзтриване
  5. oooooo wow.fantastic card, really stunning image and colouring and your design is gorgeous :D

    xx coops xx

    ОтговорИзтриване
  6. Hallo! Eine wunderschöne Karte! Vielen Dank für´s mitmachen bei Cards und More. Liebe Grüße Doreen

    ОтговорИзтриване
  7. Картичката е разкошна! Благодарим Ви, че я ключихте в КФП 162!

    ОтговорИзтриване
  8. От мен специално за теб :)
    http://kalinasto.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html

    ОтговорИзтриване