Страници

неделя, 29 юли 2012 г.

Песента на сирената/ The Song Of Siren


След кратка  почивка отново съм на линия :)
Преди да ме обземе изцяло ваканционното настроение направих тази много морско картичка -съвсем на отпускарска вълна- ви препращам към блянове по морските дълбини и тeхните приказни обитатели /явно доста съм била зажадняла за почивка ;)/

Оцветяването е с акварелни моливи, доста време ми отне оцветяването, защото печатът е супер детайлен - разкощен!  Хартиите и морската звезда са от  наградката ми от Аni, а коралите/ боровите клонки/ са ми подаръче от Каlysto  към картичката за рождения ден на  блога ми :)
Сложих glossy акценти по коралите и цветята / не знам цали си личи от снимките/ и разбира се  и малко перли и седефени люспи за разкош - за къде подводен свят без миди, седиф и перли :)
.
И ако още не сте се включили в настоящото морско предизвикателство на Crazy Challenge - Under  The Sea, не се колебайте, имате още  цяла  седмица :) 
Наши спонсори са Sassy Studio и Diana Martin Studio , печатът който  ползвах е на 
Кали, сътворила си наистина разкош !
Ани, благодаря  за  страхотната  наградката !
Eто и предизвикателствата, в които ще я включа:
Двете елши - Морски полъх
Cupcake Craft Challenge #202 - The Ocean 
Deep Ocean Challenge #30- Fantasy World
Creative Stamp Friends - Summer, Suns, Beach & Sea
Inspire Me Friday #69 - Anything Goes
Inky Impression Challenge - Use Dies or Punches

15 коментара:

  1. this is gorgeous. I love the image and the colours are beautiful

    Sue

    ОтговорИзтриване
  2. A fabulous creation, gorgeous image and love the design...thanks for joining us at Cupcake Craft!
    Helen x

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна морска нимфа, чудесно оцветена!

    ОтговорИзтриване
  4. Fantastic project, fab design and detail!

    Thank you for sharing with Cupcake Craft Challenges this week.

    Warm hugs
    Maarit

    ОтговорИзтриване
  5. Мила, нямам думи, наистина! Картичката ти е просто великолепна! Оцветила си страхотно печата, а той е толкова изящен. Не съм го засичала из нета. 8-)

    ОтговорИзтриване
  6. :) Очакването на почивката ти се е отразило много благоприятно, Мила. Прекрасно оцветена сирена и страхотна аранжировка на картичката!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна е! Как и се зарадвах като я видях на Крейзито, направо си казах - Ето и друг се е сетил за коралите ;))), а пък то какво било! Много ми хареса артистичното и излъчване :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви, момичета! Наистина ми е много приятно, че внасям цвят във вашита дни :)
    Thank you gilrs :)

    ОтговорИзтриване
  9. Your card is Beautiful. Thanks for joining us at Inky Impressions.
    Kerry

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря, Веси !
    Тhank you Kerry !

    ОтговорИзтриване
  11. Ein tolles Kärtchen ist das geworden, danke fürs Mitmachen bei den Kreativen Stempelfreunden.

    LG
    Ulla

    ОтговорИзтриване
  12. Много романтична и много замечтана картичка!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ти, Ем! Радвам се, че ти харесва :)
    Dankeschön Stempelhexe!

    ОтговорИзтриване