Страници

понеделник, 14 ноември 2011 г.

Бордо и сребро

Коледа ми е най-любимия празник и точно затова и вълненията, и трепетите по проготовленията за него са огромни. И особенно, украсата на къщата и елхата са най-забавната част / дори пред подапръците /. Обожавам миризмата на елхичка вкъщи и не мога да се примиря с мисълта,  да сложа изкуствено дръвче.
Някак си празникът не е същият без това вечно зелено дърво - символ на вярата в доброто:)
А червеният цвят може би е най-празничния за този повод - последните две или три години вкъщи елхата се украсява изцяло в червено и сребристо :) , и мисля и тази година да не прави изключение.
Картичкофурийките #91- "Моето коледно настроение"

6 коментара:

  1. Много стилна картичка в бяло и червено! Харесаха ми твоите коледни цветове! Моите тази година се очертава да са бяло и ... синьоооо, хи-хи!

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful Christmas card...I love the silver and red theme.
    Debbie x

    ОтговорИзтриване
  3. мнооого м и харесва! голяма съм фенка на тези картони. С тях направих първите си картички и винаги ще са много специални за мен.... ще е супер когато му дойде времето, да ни покажеш снимки на коледното дръвче с червената и сребриста украса. Сигурна съм, че ще картичката и украсата ще се конкурират по стил и елегантност :)))
    Поздрави :)))

    ОтговорИзтриване
  4. О, Мила, много обичам сребърно и червено за Коледа! С една идея бяло :) А тази година най- сетне ще можем да си позволим у дома естествено зелена елха. Откакто малкият се роди все украсявахме изкуствена от съображения за безопасност. Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Красота и стил! Нежност и изисканост! Прекрасна е картичката ти! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  6. Много стилна и изискана картичка!Поздравления!

    ОтговорИзтриване