Страници

вторник, 21 юни 2011 г.

Летен полъх


Винаги се вълнувам много когато получавам подаръци  ... особенно, когато са майсторски поднесени. Обичам сладката наслада за очите и дразнеща въображението, наречена опаковка. За това реших да отделя повечко време на кутийката предвидена за моята изненада за В /от поста "Тюркоаз и перли"/. Доста време ми отне, дори да съм честна повече от самия подарък, тази кутийка.

                                                                                                                                                                    








Исках да се получи нещо грабващо, изчистено и едновременно стилно, със свеж летен заряд, тъй като приятелката ми е родена кажи речи в първия летен ден. Като изключим факта, че я правих половин ден в неделя и целият апартамент беше в кристална ембосинг пудра, а аз самата все още се чувствам като горска фея, защото от мен продължава да се сипе нежен блестяш прашец на всяка крачка .... съм доста доволна от резултата :) Дори през главата ми мина тъмната мисъл да я запазя за себе си ...



Кутийката с подаръчето
Това е моята кутийка 2 в1 - тя е опаковка и картичка едновременно, като картичката е на долната страна на капака с цел при отваряне да се видят едновременно тя и подаръкът към , който е :)
Тази кутийка е 2 в 1  и  по  друга причина - тя е и микс като техника, защото дънцето й е направено от оригами кутийка - кой би си помислил :)

Капакът на кутийката - отгоре
Исках капакът й да не е стандартен, да има движение и да поражда емоция - като цяло с идеята да се влюби човек в нея от пръв поглед :) и пеперуденият полет се оказа много сполучлив и в тон с летния повей от кутийката  / в буквалния смисъл /



С подаръка ще участвам в предизвикателството на Двете елши - 2 в1 :)















5 коментара:

  1. Страхотна конкуренция!Поздрави от една брокатена фея на друга.Невероятна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива и стилна комбинация, много ми харесва! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Първо Честит блог - много красиво е оформен. Пожелавам ти да го пълниш с много красоти и вдъхновения.

    А кутийката е невероятно стилна и красива.
    Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво, много стилна кутийка!
    Моля, махни проверката с дума!

    ОтговорИзтриване